Mors lilla Olle

Morsdag idag och jag har varit en underbar dotter till ära av min mor.
Jag och mamma började dagen med att åka och köpa blommor och planterade de sedan på gravarna. Det var fint väder och härligt ute så jag tog till och med kameran och bjuder därför på en bild i all ära :) haha
Såhär fint gjorde vi på mormors grav! :) Jag tror att hon blev väldigt glad.
Efter att vi planterat blommorna så åkte vi ut i skogen och kapade och klyvde ved! Mamsen har ju en panna som hon eldar i på vintern, så nu såhär fram på sommaren gäller det att fylla upp förrådet så att man slipper frysa i vinter! :) Vi blev klara fram på eftermiddagen lagom till att fixa lite grillning! :)
Och eftersom att det är morsdag så fixade jag all mat och lät mamsen vila lite. jag bjöd även in pappa och jolin för lite käk. Så det har varit full fart hela dagen! Och nu sitter jag här i soffan och är Glad då jag även har fixat så att mamsens internet fungerar på min dator nu ! :) Så nu sitter jag äntligen vid min egen dator och inte på mammas dator i hennes sovrum! :)
 
Måste även tillägga att jag hade en mycket trevlig kväll igår med vännerna! :) Trots att jag inte kom ända ut på krogen denna gång heller utan hamnade istället på Max för lite käk! Men det var en väldigt trevlig kväll ändå tjejer, får bara planera lite bättre nästa gång :D
Jag bjuder även på lite bilder från skogen!
jag bjuder på en posebild! ;) Jag vet att trädet inte är det största men jag kom på att jag skulle ta lite bilder precis i slutet och då fanns det bara en massa små "träd" kvar.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0