Maybe I need some rehab......

Fredag, tråkdag med dåligt väder! Usch, är totalt uttråkad med ingenting att göra. Går bara och väntar på att klockan ska bli fem då jag börjar jobba.. Har absolut inget att göra idag.. i alla fall inget jag vill göra. :)
Så jag har laddat serier under förmiddagen och nu ska jag iväg och köpa lite lunch då jag inte orkar göra någon mat! :)

Sen blire att umgås med lillasyster när hon slutar skolan klockan två..
Ska fixa lite åt henne för hon ska på disco ikväll med sin pojkvän ;) haha, så sött..
Så vi ska fixa frisyr och snygga kläder! :) 

Men nu blire att gå ner på stan och köpa lite sallad :)
Roligare än så blire inte idag!
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0