Lördag, men känns som Söndag

Då har en hel dag gått igen och jag har inte gjort något. Inte vad jag själv tycker i alla fall. Men jag har i allafall fått lite bättre ordning på mitt rum, men får nog fortsätta lite till innan jag är färdig då jag gärna slutar innan jag är färdig med något.. Men sen har jag legat i soffan, gått ut till ås och grillat med pappa. Gått hem igen plus att jag gick en timme extra när jag kom in till stan och bara lyssnade på musik utan några tankar! Hur skönt som helst då vädret har varit på topp idag. Kom dessutom på att det var lördag och inte söndag idag. Sen har jag umgåts med mamsen och Karin så här på senkvällen! Men nu är det dags att sova så att jag kommer upp någorlunda tidigt i morgon. har blivit en tendens till att ligga kvar länge i sängen denna vecka, men vet inte varför då jag faktiskt vaknar vid halv åtta- åtta varje dag.. Men att man inte orkar stiga ur sängen förens efter tio. Måste bli ändring på detta :)
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0