Kanske sista dagen med flickorna

Igår var jag ledig och jag packade lite saker tidigt på förmiddagen och fixade så att jag inte hade någe jobb efter söndag. Sen tog jag en lång promenad med Anne och lättade på hjärtat. Alltid lika trevligt. Blev en långdag tillsammans då vi åt lunch på stan och sen gick hem till Anne för att chilla lite. Emma och Noel kom också över en sväng då. Är inte Noel världens gulligaste unge?! Jo, det tror jag skarp, jag har då inte sett någon sötare! :)
Vid 17.00 åkte vi mot stan för att träffa Cathrine och Therese också. Tog en fika på waynes och satt och pratade massa skit i någon timme! Var fantastiskt att umgås och komma bort från allt, trots att det blev en hel del prat om det hela. Men det var skönt att prata med er tjejer de må jag säga! :)
Sen var Anne räddaren i nöden och bjöd hem mig till henne och Marcus på middag! Hur god middag som helst måste tilläggas! Lax och potatis, samt en enormt god kall sås till! :) Lite honungsmelon till efterätt. Och självklar kollade vi på vampire diaries! Började även kolla på Gladiator efter innan Anne skjutsade hem mig när det började bli sent och dax att sova. 
Så Tack alla mina vänner för en Underbar stund! Och speciellt tack till Anne för att du tog hand om mig igår! :)
Idag blir det att gå ner i förrådet! Jag lovar, det måste faktiskt göras nu. Sen blir det jobb och kanske lite umgänge i kväll! :)
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0