Imma be

Gör ett litet inlägg för att vara duktig! :)
Idag har jag vart nere på arbetsförmedlingen och fixat så att jag kan få lite pengar i sommar! :) Så nu måste jag bara få tag i min tidigare arbesgivare, vilket tydligen är svårare än jag trodde.. Men får väl försöka med jämna mellanrum idag :)

För nu ska jag nämligen snöra på mig löparskorna och ta en tur ut till ås för att göra lite nytta. Jag ska måla lite fönster åt han innan han kommer hem på torsdagkväll.. Måste även göra rent innan jag målar, så dessa två närmsta dagarna ska jag nog spendera ute på hans bygge med musik i öronen! :)

Nej, nu ska jag komma iväg så att jag hinner med annat roligt ikväll också! :)
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0