Here we go again

Sex and the city har ju haft premiär nu.. så jag funderar skarpt på att försöka dra med min kusin på lite trevlig bio! :)
Igår hade jag en heldag med Sara.. Ganska trevligt må jag säga.. Lite solande, lite dreglande och lite mat med Linnea! Kvällen spenderade jag dock med min mor! Var också ganska trevligt.. färga mors hår som dock blev en aningen kasst.. Inte riktigt som vi tänkt oss, men mor är söt ändå! :)

Idag blir det jobb! Börjar snart, eller om en timme typ.. Så jag ska strax fixa i mig lite mat! Gick även upp tidigt idag också skjutsade in mor till örebro så att jag kunde ha bilen.. Måste tillägga att hon började klockan sju i morse.. Inte lika trevligt.. Men när jag kom hem vid kvart i åtta så passade jag på att snöra på mig löparskorna och springa en tur. Dock så har jag haft lite problem på den fronten då det tycks jävlas med min mage?! Får nog kolla upp det om de inte släpper i nästa vecka!

Efter jobbet ska jag försöka ragga upp Linnea för lite umgänge medans jag väntar på att jag ska få hämta upp mamma i Örebro inatt.. Och om Linnea är svårflörtad får jag flörta lite med tv:n istället... Han brukar alltid ställa upp ;)
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0