Helgen är slut

Och Gud vad skönt att denna helg äntligen börjar få ett slut!
Sitter juat nu på jobbet och har jobbat två timmar, ska snart köra tre till och sen blir den hem igen.
Till en lägenhet som bara känns hemskt att vara i.
Har funderat på vad jag ska göra med mitt lilla liv förtillfället.
Och jag har inte en aning? Jag trodde att jag ville börja plugga och få igång livet så att man kan bli vuxen, men nu vet jag inte? Men vad ska man göra om man inte ska börja studera? Det finns ju inte direkt ett överskott av trevliga jobb om man inte har någon utbildning.. Och utan jobb så har jag inte heller råd med hyra till en lägenhet.. Och jag vill verkligen inte bo hemma hos mamma.. (inget illa menat mot mamma) Men det är inte direkt jättekul att flytta hem igen när man har bott själv under så många år.. Jag trivs bäst för mig själv där jag kan sköta allt som jag själv vill.. Men som sagt vad ska man göra med livet?
I sommar tror jag nog att jag ska ta mig en riktig funderare över vad jag vill göra till hösten.
För nu vill jag bara göra saker för min skull! Bara min egen och inte någon annan! :) Jag ska bli en egoist känner jag, fast kan bli lite svårt eftersom att jag oftast är precis tvärt emot en egoist..

Det ända jag vet att jag ska göra i sommar är en tatuering! Jag vill verkligen göra en nu! Och jag tror till och med att jag vet vad jag vill göra! :) Men om jag känner mig rätt så kommer jag väl vela om det fram och tillbaka tills jag är 30 och då tycker jag att man är för gammal för att göra en tatuering.. haha
Nu så är min rast nästan slut så nu ska jag dricka upp min Pucko, som sorgligt nog blev min lunch för dagen.. Sen blir det att jobba igen.
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0