Hejdå Falun

Jag har haft två trevliga dagar och två otrevliga kvällar..
Jag har faktiskt inte så mycket att skriva om i min blogg, ja menar hur ska man må efter 4,5 år av kärlek tar slut? Jag tror ju inte att det är något konstigt att jag mår som jag mår.
Men mina dagar har varit jätte trevliga! I måndags passade jag på att umgås med min underbara vän Frida! Vi köpte lite lunch och fika och gick sen hem och tittade på ett par avsnitt 90210, pratade lite och det var hur bra som hellst. Jag bara måste göra något om dagarna, känns som om jag ska gå sönder annars. Frida åkt och jobbade vid fyra. Och jag hade världens tur då min kära kusin kom och hälsade på mig, hon hade en körning i jobbet tll Gävle och bestämde sig för att åka förbi mig och hälsa på. Så då gick ett par till timmar och jag tror inte linnea åkte hem förens halv sju typ?! Så min måndag var faktiskt riktigt bra, gick till och med relativt bra att sova.. Var själv hemma så jag tittade bara på en film! :)
Igår kom en gammal vän på besök som jag inte har träffat sen gymnasiet. Hon var hos mig hela dagen faktiskt. Var hur trevligt som helst, Var ute och käkade lunch, gick lite i affärer och sen fikade vi innan vi gick hem till mig och hängde hemma en stund innan hennes tåg gick tillbaka till sandviken.
Jobbade även ett par timmar på kvällen.. Var hemskt, jag hatar kvällar och nätter då jag ligger och tänker och inte kan somna, jag önskar att det bara fanns dagar för tillfället!
Men snart lämnar jag falun! Ska bli jätteskönt jag hoppas verkligen att linnea kan hämta mig på lördag eller söndag, ska bara se till att packa ihop allt så att jag ser om det får plats i en bil eller om det är för mycket saker.. Får väl se, hoppas det får plats i en bil, annars blir det jobbigt. 
Ja, det var dagens inlägg, kommer nog inte orka skriva något mer denna vecka, men så fort jag har kommit hem till Nora och fått lite ro i själen så så börjar jag skriva lite igen :)
Out

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag lider med dig vännen! Fy fan! Som jag sa ikväll så är det bara att höra av dig om du känner för att prata, umgås, komma bort från lägenheten eller vad som helst! När som helst, vilken tid på dygnet det än är. Bor ju bara två portar bort. =) Tänker på dig och känner verkligen med dig! Du är värd så mycket bättre! Många Många kramar!! /Cathrine

2010-05-06 @ 22:09:46
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag instämmer med Katten...du är en fantastisk tjej på alla sätt och vis och du är värd att behandlas därefter också! Kommer att sakna dig även fast vi inte hunnit ses så ofta som vi borde ha gjort...men jag gillar dig skarpt! Och du lär ju givetvis komma ner till Kungälv/Göteborg till hösten och hälsa på hela gänget när vi flyttat :) Många kramar!

2010-05-06 @ 22:24:36
Postat av: Emma

Jag instämmer med Katten...du är en fantastisk tjej på alla sätt och vis och du är värd att behandlas därefter också! Kommer att sakna dig även fast vi inte hunnit ses så ofta som vi borde ha gjort...men jag gillar dig skarpt! Och du lär ju givetvis komma ner till Kungälv/Göteborg till hösten och hälsa på hela gänget när vi flyttat :) Många kramar!

2010-05-06 @ 22:41:01
Postat av: Elin

Tack, mina underbara vänner! Det är fantastiskt att känna sådant stöd! Jag gillar er jätte mycket, trots att man kanske inte umgåts så mycket som vi borde! Självklart så kommer jag och hälsar på er i Kungälv/Göteborg när ni har flyttat. Vad ska jag annars ta mig till utan er? :) Många kramar på er alla!

2010-05-07 @ 08:31:58

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0