White horse

Vaknade av att jag fick ett sms av linnea, jag skulle kolla en vägbeskrivning åt henne.. Väldigt ovärt måste jag säga! Speciellt när hon har en gps. Men den verkade tydligen inte hitta till krematoriumet i Ludvika?
.
Men nu får jag väl starta min dag, och det gör jag genom att äta lite frukost och titta på ett avsnitt av 
Vampire diaries! Missade ju avsnittet igår... Och i denna serie finns det ju i alla fall två snyggingar att spana in! ;)
Detta gör jag i väntan på att solen förhoppningsvis ska sluta gömma sig i molnen och göra min dag bättre genom 
att skina på mig!
.
Bjuder på en bild av dessa två, för att även göra eran dag lite gladare :D
.

Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTA SYSTER EVE (förutom hon den äkta)

Våran dag ? du kan få en bild på en snygg karl, har den på min telefon ;)

2010-06-11 @ 18:19:55

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0