We No Speak Americano

Gårdagen blev väldigt lyckad! Åkte in till Fia på söder i Örebro med Sara vid tio-tiden. Tog en sväng på stan och kollade lite då de flesta affärer har rea. Köpte en härlig hallon + andra bär smoothie. Gott!
.
Åkte hem till Fia och låg ute i solen tills vi skulle tillbaka ner på stan för en tur till systemet samt möta upp Lisa! Blev även en sallad på La Baguette.
.
Grillkvällen började när Marty även hade landat hos sofia vid sju tiden.
Det blev en rolig kväll med mycket skratt och många bilder!
Kom även iväg till Ritz och skakade rumpa en stund där innan vi styrde hem igen för en nattmacka och en natts sömn!
.
I morse var vi uppe vid halvtio. 5 pers i en etta, Gud vad det var varmt! Styrde upp till stan vid elva tiden för en frukost innan bussen hem vid ett.
.
Sen har jag jobbat till 5. Grillat med mamma och Joel, laddat upp lite bilder på fb, vilket var ett måste från de andra Gurlsen. Så nu kan jag gå och lägga mig! Och i morgon hoppas jag på sol så jag kan ligga på gräsmattan hela dagen och inte göra någonting. Börjar ju inte jobba förens klockan 5. :)
.
.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0