Veckans första dag

Måndag, helgen har gått så fort!
Fredag spenderade jag på ica med att jobba..
Lördag spenderades också på ica på förmiddagen. Klockan två slutade jag.
Tog då min lillasyster och åkte och handlade lite innan vi skulle åka in till örebro på kalas :)
Var trevligt!
.
Söndag spenderade jag på min gräsmatta. I alla fall förmiddagen, och tro mig det räckte för min rygg och baksida av benen! Jag blev helt bränd, sjukt.. Jag måste nog fixa någon solskyddskräm...  På eftermiddagen åkte jag med sofia och martina till Örebro.. Handlade lite till sofias tomma kylskåp. :) och jag fick se sofias fina lägenhet för första gången. Det var underbar, skulle vara så skönt att ha en liten lägenhet själv.. Får väl börja leta runt lite när jag vet 
vart jag ska bosätta mig! :) Hos sofia käkade vi paj och hade mys! En trevlig söndagskväll må jag säga :D
.
Idag blir det att ta tag i mig själv och faktiskt fixa klart mitt rum så jag kan sova där i natt eftersom min kära bror har kommit hem och tagit över Jolins säng för mig.. jag fick snällt sova på soffan. Men idag ska jag i alla fall fixa så jag kan sova i mitt rum, det är inte så svårt :) Sen ska jag ta med mig jolin in till örebro och köpa lite skolavslutningskläder till henne! Ska faktiskt bli himla roligt! :)
.
Men nu ska jag sätta igång och äta lite frukost och sen ta tag i städningen! :)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0