studenten

Idag har jag jobbat och slitit med ett typ av dream team.
Sen åkte jag och köpte ett par billiga foppatofflor på lågpris.
Innan det blev ett klädbyte och sen iväg till Örebro för 50-års kalas! :)
Var faktiskt riktigt trevligt ändå att träffa kusinerna och prata lite !
.
Är även grymt sugen på att åka utomlands i höst! Jag vill igentligen bara åka bort hela hösten ända fram till vintern. skulle vara så sjukt härligt! :) men får väl se vad det blir av det, blev bara så himla sugen nu när man satt och prata om vad man skulle kunna göra utomlands! Finns så mycket. Blev även grymt sugen på lite säsongsarbete! Bara ta dagen som den kommer och inte stressa med livet! Det vore helt underbart!
Är det ingen som är på? Jag behöver en reskamrat, för det är ju inte så kul att åka ensam...
.
Nej nu började hajen 3 på tv, haha.. man kanske ska titta lite på den! :) haha
.
.
.
.
.
.
Tre veckor, så förutsägbart, jag dör av skratt inombords!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vilken fin bild du har lagt upp. =) Hoppas att du mår bättre och bättre! Du måste komma till Falun och hälsa på. Kramar!!

2010-06-06 @ 22:33:36
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jaa tack.. hoppas att det inte gör något att du är med på sidan.. jag hade lite ont om bilder och så tyckte jag att vi var så söta :D jaa, det måste jag verkligen göra.. tänkte hinna en tripp upp till er innan alla börjar flytta.. Kramar

2010-06-07 @ 09:47:05

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0