Party Like A Rockstar

Midsommarhelgen börjar ta slut och i morgon är det måndag!
Misdommarafton blev skapligt trevlig med mycket skratt, prat och alkohol. Skapliga snefyllan för vissa och mindre lyckade bedrifter! Dock så var det en bra kväll allt som allt :)
.
Midsommardagen spenderade jag med mamma! Först lite solning i den varma solen. Därefter blev det en sväng på loppis. Tog en fika med Mostrarna och morbröderna samt kusiner. Senare passade jag och mor även på att grilla lite innan vi åkte ut till bajen för lite mer umgänge med de gamla tanter och farbröderna :D haha.
Hade dock en väldigt trevlig dag och kväll med jordgubbar och glass som avslutning! Kom hem vid tolv och tittade då på en väldigt vacker film. En dag i livet tror jag den hette :) Sen somnade jag gott vid två tiden :)
.
Idag har jag börjat med att ligga i solen med mor min tills nu. Nu kom sara för lite sällskap i solen! Så jag ska inte skriva mer utan gå ut och lägga mig i solen igen och vara social! :)
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0