Our Song

Dagen i alla ära började jag med att sen en film. Orkade inte gå upp ur sängen för jag visste att Jolin satt uppe och kollade på barnprogram, så jag stannade nere i källaren och kollade på en film innan jag tog tag i dagen :)
.
Kollade på filmen Dear John! Och den var verkligen hur bra som helst! Och jag är verkligen hur kär som helst! haha Jag har en ny kille till min snygging lista!
.
.
Nu blire lite lasage med familjen, sen ska jag nog försöka ta på mig löparskorna om jag orkar, känner att det vore bra för mig med en liten tur i spåret! Behövs så att säga!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0