Only One

Okej, jag ger upp! Jag skulle tillägna ett inlägg till Néa, min odrägliga kusin ;)
Men då mitt internet har bestämt sig för att förstöra min kväll/natt genom att fuck upp hela tiden, så lägger jag ner hela detta blogg inlägg i hennes ära då det förmodligen är bäst för mitt internets hälsa, samt min egen! Så istället för att gå och dra ur internetet och slänga ut det på gräsmattan stänger jag av datorn och säger godnatt!
.
Får slipa på ett inlägg till Néa en annan dag då mitt internet inte är en sur gammal gubbe som bara vill förstöra mitt goda humör!
.
Godnatt!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0