One Of Those Days

Ska jag känna mig hel igen! Jag börjar bli bättre redan nu, men det tar alltid tid att läka.
.
.
Men detta inlägg ska vara i Néas ära.
Jag har hittat lite olika snyggingar, vissa tycker jag är snyggare  än andra.
Men jag får väl hoppas att någon faller dig i smaken kusin.
Blev lite handligsförlamad när jag skulle försöka hitta lite snygga skådespelare, det är bra svårt egentligen. Men jag får väl som sagt hoppas att någon duger.
.
Måste även påpeka att jag inte tycker att alla är topp tio, då jag inte villa ta med någon bild på någon snygging jag redan lagt upp ;) haha
.
.
.
Ett måste är ju vargpojkarna ut New Moon, specielt nu när Eclips har premiär inom kort.
.
.
Två doktorer, inte helt fel de heller..
.
.
Gossip Girl grabbarna för att jag vet att Néa gillar den serien. OTH killen fick också vara med bara för att fylla ut lite :D haha
.
.
Dock kan jag inte lägga till något viktigt i detta inlägg eller något intressant då jag faktiskt inte gjort något överhuvudtaget på hela dagen :) haha Vissa har det skönt :D

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0