I'm Blue

Nu ska jag strax krypa ner mellan lakanen och sova lite efter en lång dag!
Har aggerat chaufför åt tjejligan och umgåts med Linnea.
Har även hunnit med att fiska med Sara, Robert och saras släkting Travis som besöker oss ända från USA.
Dock så blir det lite knaggligt med engelskan, men det är ju bra att öva om jag ska ta tag i mig själv och åka över till drömmarnas land! :)
.
Hann även kolla på halva Remember Me, och det kändes ju ganska värdelöst då jag kommer att vara tvungen att kolla på hela igen nästa gång jag kommer kolla på den, vilket antagligen kommer bli i morgon bitti då jag vaknat med är för trött för att gå upp ur källaren! 
.
Bjuder även på en bild idag.
Det var hela TVÅ år sen jag tog studenten, jag kan inte förstå hur tiden kan ha gått så fort!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0