I rather be with you

Jag känner att jag varit lite dålig på att uppdatera idag.. Eller det blir ju igår då klockan redan är över tolv.. How did that happen by the way?
.
Men jag har faktiskt inte haft någon ork idag. Jag har inte gjort något nyttigt på hela dagen.
Vaknade elva, gick upp umgicks med mamma tills Kusin Karin kom, vi segade ett tag, åkte och handlade. Grillade. Åkte till hennes mor och far och fikade med Erika också. Hallon och björnbärs paj. Åkte och kollade en liten stund på en fotbollsmatch. Hämtade ut mina NewBody kläder. Åkte till pappa. Gick hem från ås till mamma. Gick in på facebook. Tittade på NewMoon med mamma för hon hade inte sett den. Och nu ska jag sova.
.
Det blev väldigt osammanhängande och dåligt skrivet, men vad kan man begära när klockan är kvart över tolv.
.
Bjuder på en bild, För att han är så otroligt snygg och för att jag längtar till den 1 juli då vi har bokat biljetter till Tredje filmen Eclips! Gooo Gurls! :D
.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0