I like it alot

Solen har värmt oss hela veckan! Och jag som trodde att jag skulle få ligga i solen hela veckan oc bli brun och fin har istället fått sitta på ICA!  Alla dagar faktiskt, hela veckan, men jag klagar faktiskt inte, för hur underbart är det inte att jag har fått jobba hela veckan, en extra vecka till mina två arbetsveckor i sommar! :)  

Men jag har faktiskt hunnit ligga i solen ändå eftersom att jag tagit tag i mig själv och klivit upp senast halv nio varje dag! :) Så från halv elva till halv ett har jag tagit del av solens värme :) haha, nu blev det ett riktigt töntigt inlägg. men vadå, sånna får man skriva ibland! 
Imorgon är det också jobb som väntar! Morgonpassen och sen klockan fyra så åker jag in till örebro med mamsen för att fira moster som fyller år! Storkalas ska det bli med hela släkten! Det blir nog en trevlig kväll och vem vet kanske blir en utgång på det senare på kvällen om kusinerna är sugna! :D
Men nu blir det mys med mamsen :)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0