I know you want me

Okej, rubriken är inte den bästa, då jag faktiskt inte har en aning, men jag vet att jag vill ha dig! :D
Dock så vet jag ju att det aldrig kommer att hända heller.. Då jag sucktar efter en skådis stjärna!......
Men jag är inte ledsen för det.. För om en halvtimme har jag en ny dejt med min nya kille. :) Underbart känner jag, varför ska man ha ett förhållande i verkligeheten när man kan ha ett på låtsas? det är frågan för dagen.. :)
.
Tog även tag i mig själv idag och sprang en liten springtur :) Kollade först en stund på linnea som spelade match.. det gick inte så bra för dem tror jag, när det stod två-noll till de gästande laget så började jag min springtur så jag vet faktiskt inte hur det slutade..
.
Nu ska jag hoppa i duschen, då jag har varit äcklig och inte orkat duscha ännu.. Måste ju hinna ta en dusch innan min dejt :D

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0