Hot

Solen är Gudomlig! :) Så underbart att kunna ligga i bikini på gräsmattan halv fem på eftermiddagen! Jag bara älskare.
.
Idag gick jag dock upp väldigt tidigt och började jobba klockan sju! Phu må jag säga.. det tog emot ungefär lika mycket som igår när min chef ringde och väckte mig halv åtta för någon hade visst blivit sjuk... Då var det inte heller lätta fötter ur sängen! Men Hur skönt är det inte att sluta halv två sen och kunna ligga och lata sig i solen hela eftermiddagen?! Jag har bara legat i min solstol från två tills nu! Ätit lite glass och vattenmelon. Även druckit ett och annat glas vatten! :)
.
Strax kommer mamsen hem med lite mat, för hon lovade att köpa med mat hem idag så jag slipper laga :) Jag älskar min mamma!
.
Nu ska jag ut och sätta mig i solen igen tills mamsen kommer hem!
.

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Snygg du är!! Och jäklar du vad gött det lät med solstolen! <3

2010-06-23 @ 02:05:50
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes it does! :) Och solen bara fortsätter skina.. Men jag har läst att du inte har det så dåligt heller ;) <3

2010-06-23 @ 15:50:42

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0