Home

Denna helg har varit en lugn helg! Jobb i fredags, sen lite kvalitetstid med brudarna. Dock så var det bara Martina & Sofia. Kollade på en film och hade mys i Martinas källare :) Dock så hackade filmen och vi missade slutet... Men å andra sidan så fick vi en ny film som plåster på såren. Så I lördags kväll blev det filmmys med alla brudarna då Sara och Lisa också var sugna på film-mys, vi hittade dock ett nytt läge iform av saras lägenhet! :)
Annars spenderade jag min lördag på Ica från 8-19. hade även trevligt sällskap på jobbet iform av Sara och Linnea på förmiddagen och Johanna och Robert på eftermiddagen! Så dagen gick fort och hur skönt är det inte att få lönen sen då! Bra med lite extra jobb!
.
Idag har jag bara vart med mamsen och lilla syster hela dagen! Vi for till Frida och hälsade på henne och Nellie. Åkte och handlade på Ica och hann även en sväng till lågpriset, hittade dock inget av värde för mig där... Nu har jag precis dragit igenom tre avsnitt av Glee i väntan på att alla ska dunsta från huset och jag får lite lugn och ro!
Så min helg har flugit förbi i full fart men jag har ändå inte gjort något vettigt! Hur funkar det igentligen? Skönt har det varit i alla fall! :)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0