Hey Där

Kul att man aldig kan hitta en person på Facebook när man verkligen vill hitta den! Vad ska då FB vara bra för?!
.
Vaknade upp hos Fia och vädret var inte det bästa, så vi spenderade våran dag framför tv:n tittandes på OC. Pratade massa strunt och kollade lite smått och gott om Malaysia.
.
Träffade mamsen vid halv fyra och åkte till Net on Net samt Mediamarkt. Skulle hitta lite fina presenter till bror min som snart fyller år! Hittade även en jätte fin Mixer till mig själv. Så nu ska jag snart sätta igång och göra lite smoothies till mig och mamsen! 
.
Hann även med att ta en fika med Emma och Lena när vi var i Örebro. Han också med att köpa en kjol och en tisha! Jag hinner alltid med att göra en massa onödiga saker, som att köpa mer kläder. Men jag lyckas aldrig hinna med att göra det som skulle behövas. Exempel, ut och springa, äta lunch, sätta ihop min klädkammare samt plocka iordning alla flyttkartongen. Tror nog att jag ska försöka hinna med i alla fall två av de ovannämnda sakerna i morgon!
.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0