California Gurls

Idag sov jag utan väckarklocka.. Och eftersom att det inte är någon sol ute så vaknade jag inte av solen i morse, så jag vaknade för en timme sen typ. Så nu ska jag sparka igång dagen genom att ta en dusch.
.
Sen har jag pratat lite med Sofia redan och det verkar som om det bli film mys hos henne ikväll. Det är för kallt för att grilla, det vill man ju göra när det är sol och varmt ute.. Inte när det är 12grader och blåser orkaner!
.
Så idag tänkte jag ladda kameran för lite filmmys/häng hos Sofia, Marty är självklart också med! :)
Blir en trevlig lördag, och jag hoppas på massor med onyttigheter som pizza och chips!
.
Fiskade ju igår, så här kommer bilder.
.
En väldans glad fiskare
.
.
En stycken väldigt ful fisk! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

nädu elin.. Jag såg ingen kamera ikväll? vad tusan.. :D Nästa gång måste den bli med!



Så jag kan bli med på några bilder,höhö

2010-06-13 @ 00:15:20
Postat av: Anonym

Nej, jag vet Sofia! sry, jag glömde kameran ändå.. Jag lär köpa mig en väska också så¨att jag får med kameran! Får fixa det i veckan så att det blir lite bilder på fialotta! :D haha

2010-06-14 @ 00:12:38

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0