Blah Blah Blah

Midsommarfirandet avslutades sent in på natt timmarna och solen hade nästan börjat gå upp igen. Därav så har jag inte orkat ta tag i mig själv och lagt in bilderna från kvällen på datorn.
.
Istället har jag umgåts med mamsen hela dagen. Först så har jag solat hela förmiddagen, är det inte bara för skönt att lägga sig i solen, lyssna på musik och halv sova?
Vid lunchtid åkte vi iväg på loppis, hittade dock inget av värde för mig, men det var mys med fika i solen och träffa lite släkt :)
Därefter begav vi oss hem och åt lite mat och snart blir det nog att åka en sväng till Bajen för att droppa av en gungstol.
.
Så med andra ord så har dagen varit en riktig mysdag i solen med mamma! Och senare har jag inga planer så det blir förmodligen så att jag sjunker ner i soffan och tittar på en film :)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0