Ber på mina bara knän

Nu kommer skitvädret till stan, snälla jag ber på mina bara knän att solen ska börja titta fram igen tills i morgon.
Men enligt väderprognoserna så ska set ju vara regn, skulle ha vart det i dag också och nu verkar det som om vädret själv också är med på det hela. Men egentligen spelar det inte så stor roll om solen gömmer sig i morgon då jag ändå ska jobba hela dagen. Men vill helst inte cykla dit i regn, så jag ber till solguden om lite sol :)
.
Nu ska jag äta lite pyttipanna som joel har gjort iordning till mig! :)
Sen ska jag kolla på jollan när hon spelar fotboll om det inte har börjat regna.. 

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0