An Honest Mistake

Solen fortsätter att närvara även idag! Dock så har molnen bjudit in sig själva på himlen! Men det gick fint att sola ändå. Jag och Sara styrde mot blåsut idag och låg och pressade lite bland molnen. Jag passade även på att ta mitt första dopp! Kallt med skönt! :D
.
När klockan blev halv tre hade vi fått nog när solen gömde sig bakom molnen och vi styrde mot "centrum" för lite lunch.. Pasta är väl det godaste som finns på sommaren! :)
.
Därefter blev det ett stopp på systemet inför midsommar. 
.
Träffade även Emmelie och fick då även veta att hon ska vara med och grilla! Hur kul som helst.. Kommer bli så kul, jag, Néa, Sofia och Emmelie, kommer bli en underbar grillning! :D Nu vill jag bara att det blir kväll så jag kan sova så det blir en ny dag! Men så är ju dock inte läget och jag funderar för tillfället på om jag ska försöka få tag i någon annan vän att umgås med under kvällen eller om jag bara ska ta det lugnt med mamsen här hemma?!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0