Alejandro

Dagen i ära så har jag bakat tårta.. Och jag hade verkligen ingen lust att göra detta vilket framkom väldigt mycket i resultatet! det blev en enormt ful tårta. haha
.
Sen fortsatte jag att vara snäll mot min lillasyster och lockade hennes hår då hon vill ha lockigt hår i morgon när hon har skolavslutning. Får hoppas att lockarna håller någorlunda bra över natten då jag faktiskt sa nej till att gå upp klockan 6 och locka hennes hår i morgon! Detta blev i allafall bra då hennes hår blev jätte fint! Men vi får väl se i morgon. 
.
Jag har även hunnit med att klippa gräset, hängt en tvätt samt gjort i ordning mat för grillning. Grillade även sen med mamsen och syskonen, men det gjorde jag inte helt själv. Hann även med en tripp ner till skolan för att ge Jolin ett par tofflor då hon lyckades skrapa upp sin tå och fick inte ner foten i ett par vanliga skor. Det var ju definitivt dagens goda gärning!
.
Nu blir det att titta på Remember Me, Jag har äntligen lyckats ta tag i mig själv och fixat filmen! Så nu hoppas jag att den är bra! :)
.
Sen klockan elva blir det som vanligt ett Criminal Minds avsnitt! :D
.
Bjuder på ett par bilder, för allt blir så mycket roligare med bilder!
.
Söt bild på kusin och kusinbarnet mitt
En väldigt konstig bild på min syster som jag hittade på min kamera,
vet dock inte hur den hamnade där då jag är ganska säker på att jag inte tagit detta kort..
En stycken väldigt ful tårta! Ska dock dekoreras lite med godis.
Jolin med lockar i håret
.
.
Förresten, det förra inlägget stämde inte riktigt då jag i morse när jag skrev inlägget trodde att det var torsdag igår.. Vilket inte var fallet.. Så jag hade ju egentligen inte missat avsnittet av Vampire Diaries.. Men men, avsnittet jag kollade på imorse var i alla fall bra :D haha

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0