You've heard her name like a thousand times

Då har man jobbat hela eftermiddagen och kvällen. Kom hem, drog på mig springskorna.
Springturen - Avklarad. Nu har jag duschat, ätit lite mat, helt enkelt varit lite nyttig för ovanlighetens skull och den stora klumpen som ligger i magen börjar sakta att försvinna!
Nu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv och bli lite hälsosam så att jag börjar trivas med mig själv igen!
.
Så som ett bra slut på min duktiga start ska jag gå och lägga mig. NU 
I morgon väntar först lite jobb klockan sju, sen en buss in till Örebro för att gå på en anställningsintervju, vet inte riktigt om jag är intresserad av jobbet ordentligt, gillar ju ICA. Men det skadar ju aldrig att gå på en intervju och få lite erfarenhet, har ju faktiskt aldrig varit på en sån, så det kan ju vara bra! Och vem vet, jag kanske tycker att det verkar jätte bra!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0