Wanna dance with No pants On

Ensam hemma men jobbar som ett svin.. När man väl är själv hemma och kan utnyttja hela huset för sig själv då jobbar man varje dag, hur går det till?
.
Men jag mår bra! Så enormt bra! Fina vänner som jag får umgås med nästan varje dag! En nyfunnen vän som jag trivs i sällskap med och ett härligt sommarjobb :) Vad kan jag mer önska denna sommar? Det är bra svårt att komma på något mer. 
Och är det inte underbart att någon skriver hur bra den mår på sin blogg istället för hur dåligt den mår? Jag känner att det är sommar och härligt väder, fram med det positiva. Hur kan man må dåligt när livet är så härligt! 
.
Eller förresten, det är inte fint väder.. men vafan sommarn är väl härlig ändå! :)
.
Och nu ska jag åter igen ta mig ur huset och möta upp Sofia. Vi ska hjälpa till att fixa lite i en lägenhet. En lägenhet som jag i övrigt själv skulle vilja ha, för den är så himla fin!! Är avundsjukast i hela världen i just denna stund! 
Sen senare tror jag att det faktiskt skulle bli lite spelkväll med de underbara damerna som förgyller mina dagar. Lite wii skulle ju inte sitta fel en kväll som denna om det fortsätter att regna som det gör just nu! :)
.
 

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0