Time to do the things I like

  .. 
Idag har jag varit på loppis med några underbara tjejer i det halvfina vädret! Dock så hittade jag inget fynd, men mina vänner hittade lite smått och gott bland loppisborden :)
Vi passade även på att äta lunch tillsamman allihopa hos Sofia. 
.
Nu på kvällen har jag även varit på besök hos Ring tillsammans med brudarna. Blev bjuden på jättegod mat och paj till efterrätt. Lisas syster hade precis blivit hemkommen från USA och var också där! Berättade så mycket roligt om allt hon hade gjort, jag blir så sugen på att åka iväg och resa! Vi hade helt enkelt en underbar kväll tillsammans med mycket prat och skratt! 

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0