There's a wrong and a right

Sommarvärmen fortsätter! Och jag älskar varje sekund, även om låren klibbar och ansiktet glänser! Idag har det dock inte varit allt för mycket sol, molnen har tagit över halva himlen. Men vad gör det när det ändå är varmt ute? Dessutom ska jag jobba så det är nästan lite skönt att veta att solen inte lyser! :)
.
Men jag har i allafall hunnit iväg och bade en sväng med mamma och resterande del av familjen! Nu kom jag precis hem slängde i mig lite mat och nu ska jag snart byta om och ta cykeln till ICA, lite småtråkigt att jobba, men det är ju söndag.. man gillar ju alltid att jobba söndagar!
.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0