There's a truth in you eyes

Har faktiskt inte gjort någe vettigt idag än, som vanligt. Måste säga att jag har det väldigt bra för tillfället. Jag saknar nog faktiskt ingenting i mitt liv just nu! ( eller, om du har en bil som du vill låna ut gratis i sommar, så ring) annars är jag absolut nöjd med min omgivning, mina fina vänner och familj. Vad finns det att sakna då?
.
För hoppningsvis så kommer jag även på vad jag vill få ut av livet och vad jag vill bli när jag blir stor. Men det gör inget för mig om det tar ett år till, plugg till nästa höst skulle väl inte vara helt fel? I någon storstad med mina fina vänner.
.
.


Kommentarer
Postat av: Sofia

om ett år så är det du jag och brudarna som får reda på att vi kommit in på skolor i göteborg. Alla flyttar dit för att plugga eller jobba om det är för tidigt att plugga.



Jag tror att allt kommer bli as bra. <3

2010-07-12 @ 23:03:03
Postat av: Linnea

Plugga i GÖTET, glöm det!

2010-07-14 @ 14:12:10
Postat av: elin

Yes, det låter som en fin framtidsplan! :D Dock så har jag siktet inställt lite tidigare, som i Augusti när vi ska betälla resa! Det är ju snart! Tagga Brudar!!! :D

2010-07-14 @ 20:54:44

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0