Mess up my bed with me

En veckas slit är över och denna helg är jag ledig och ska ägna min tid åt tv-tittande då jag knappt hunnit kolla på tv. Umgås med nära och kära. Jag har även tagit tag i garagestädningen som jag skulle ha gjort i Maj/Juni.. Men bättre sent än aldrig, right? 
.
Fia är i Örebro hela helgen också så det blir inget spontant umgänge med henne i helgen, men förhoppningsvis blir det lite eftermiddags/kvälls mys med Marty idag. Får se vad vi hittar på.
Men först ska vi ha Danskt besök! :) Mammas ungdomsvän kommer på besök med sin familj. Får väl se om jag förstår vad de säger. Lite svårt när barn pratar fort bara :) haha
.
Och nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av Pretty little liars. Det är inte någon speciellt bra serie, men det är något som gör att jag ändå vill kolla! 
.

Kommentarer
Postat av: Sofia

saknar spontanthäng. Men imorgon och tills på onsdag är jag ledig. Jag kanske kommer hem imorgon, sover över tills på tisdag. Ledig?



PUSS!

2010-07-25 @ 12:59:12

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0