I'm a little drunk and I need you now

En ny vecka har börjat och jobb väntar hela veckan, ledig till helgen och har ingen aning om vad jag ska göra.. Några förslag? Kommer i alla fall att bli skönt att vara ledig två dagar :)
.
Nu ska jag även försöka ta tag i träningen igen! På riktigt innan jag börjar rulla fram igen :) Men jag börjar lite smått med en promenad om en stund tror jag, sara skulle ut en sväng och tänkte nog haka på där! Fint med lite sällskap när man går en sväng.
.
Nu ska jag bara se till att laga mat också, har varit sjukt onyttig när jag varit ensam hemma.. Inte överdrivet mycket godis och liknande utan helt enkelt inte orkat gjort mat och struntat i att äta. Så nu ska jag ta tag i det hela och göra lite mat! :) Sen blir det promenad.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0