I was riding shotgun

Idag kommer Fia till Nora! Alldelles strax till och med, sitter och väntar på att min telefon ska ringa! :) Kvällsdopp står förhoppningsvis på shemat. Solen har kommit fram efter ovädret igår och det har varit riktigt varmt under dagen. Dock så fick inte jag känna solen speciellt mycket då jag cyklade till jobbet halv sju i morse och cyklade hem klockan kvart över fem. Men det är fortfarande sådär ljummet ute.
.
Har suttit och grillat med mamma utanför och haft en mysig familjestund. Jolin var självklart också med, men mindre mysig denna kväll. Mamma och Jols ska åka iväg på camping utflykt i morgon :)
Jag längtar tills jag får huset för mig själv och får lite ensam kvalitetstid. Jag älskar min familj, men det är inte så underbart att bo hemma när man är van att bo själv egentligen.
.
Nej nu ska jag försöka få tag i Fia som förhoppningsvis har klivit av bussen. Så vi kan ta ett kvällsdopp och bli ungefär så här rena
.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0