Assasin

För att fortsätta med mitt hälsosamma liv så tog jag mig en tur ut i skogen när jag kom hem. Klockan blev sådär tio innan jag kom iväg. Så halv tolv landade jag i soffan igen. Blev ingen spring tur, hade för mycket träningsverk i mina stackars ben, men en lång promenad! Bättre än ingenting alls :)
.
Dagen har spenderats på Ica från 7-13.30
Därefter så tog jag mig in på en jobbintervju i Örebro innan jag träffade Fia. Linnea kom även in för att umgås lite! Vi gick upp på stan och kikade kläder och som vanligt så följde en och annan sak med till min garderob. Men det var bra och välbehövande saker, typ i alla fall.
.
Sen har vi bara hängt hos Fia, lagat mat, pratat skit och tagit det lugnt tillsammans. Good shit! 

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0