Söndag

Idag är det söndag och den dagen inledde jag och linus med att åka upp till lugnet och kolla på linus lillebror som spelade hockey cup! De förlorade tyvärr just denna match, får hoppas att det går bättre i nästa.
Sen åt vi på mc donalds med linus mamma och det var faktiskt första gången vi åt på mc donalds sen vi flyttade hit i Augusti  :) och tror inte att jag gillar mc donalds så mycket igentligen, det är nog mer tanken på att jag slipper laga mat. Skulle faktiskt hellre äta på sibylla eller lite god kina mat :) Onödigt och veta men i allafall.
Nu blir det att kolla hammarby-Saik matchen på tv, den har ju redan börjat så sitter och kikar lite på den redan.
Senare blir det att gå ner på stan och gå lite i affärer, har inte hunnit gå något på mellandags rean än, så får väl försöka ta mig ner innan den är slut.
sen blir det en fika dejt med frida nere på stan! tror att sofia också skulle med så det blir trevligt, var så länge sen vi sågs sist.
Men nu ska jag fokusera lite mer på bandymatchen på tv.

Kommentarer
Postat av: frida

Men elin .. det var rätt person att tala haha. Jag vill att du ska uppdatera mer =P Är inne o kollar jämt på jobbet ju :P Jag tkr att jag uppdaterar FÖÖR ofta för folk hinner ju inte ens läsa så kommer jag med ett nytt inlägg :P synd att du skulle borta i helgen. hoppas vi kan ses nästa vecka :D kraaam

2010-01-08 @ 08:27:35
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: frida

ååh jag vill också ses i veckan. har typ inge jobb då så jag kan när som helst. när kan du ? strosa på stan eller nått liknande är jag jätte på för. kanske tom sitta hemma och tok peppra nån bra serie om du är ledig nån dag och ta en promenad i bara några minus grader:)? när kan duuuu ? krraam

2010-01-17 @ 14:09:54
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0