låång dag

Idag har varit en lång dag! jobb och sen lunch med linus innan han skulle iväg på träning,
Så nu var klockan två och jag tog det lugnt hemma en stund bara för att maten skulle lägga sig innan jag åkte och handlade och sen iväg och tränade.. Blev en lugn träning idag  så det var i alla fall skönt.
Sen när jag kom hem har tiden stått still känns det som. kollade ett avsnitt av en serie, tog världens längsta dusch samtidigt som jag lyssnade på musik..
Läste alla bloggar från Usa, tog ett tad då jag inte läst på en månad typ.. Men det var kul, hade vart kul att åka iväg själv faktiskt. men jag får väl ta mig i kragen och åka och hälsa på i alla fall :)
Nu har jag kollat på en komidi serie på tv som just slutade och  nu ska jag få tiden att gå lite till innan linus kommer hem vid åtta- nio tiden, man jag orkar inte göra något nyttigt så det kommer väl bli att ligga i soffan och kolla på tv fast det går absolut noll bra program.
Men när linus kommer hem ska vi kolla på sommar med göran  tror jag den hette, hyrde den idag när jag handlade, gillar att man kan hyra film på ica! Ett hemst bra påhitt av dem tycker jag, köpte även popcorn att mumsa på under filmen, ska bli mys.
Får ha en helg kväll en torsdag eftersom han mannen i huset åker bort i morgon bitti och är borta hela helgen.
Så i morgon ska jag även över till cathrine på middag med lite andra brudar, ska bli jätte roligt, passade så bra nu också när jag är ledig och linus är borta så jag längtar lite tills i morgon faktiskt.
Så nu har jag gjort ett hyfsat långt inlägg och nu har jag inget mer ointressant att skriva om.. :)

Kommentarer
Postat av: frida

haha flumbrud. ja du måste uppdatera jämt. tänk på mig som är en trogen läsare=P du tog ju inte min kassa idag.. var jag så seg=P kul o se dig fort iaf haha vi ses imorn :D:D:D kraaaam

2010-01-28 @ 18:59:40
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: frida

lägg upp kort eller skicka kort. jag vet att du sitter hemma nu och lökar ... då kan du fixa med din otroligt snygga kamera hahaa :P

2010-01-30 @ 20:22:02
URL: http://fridakarls.blogg.se/

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0