I was just thinking (BaliBaby)

En lugn dag med solning på beachen, bad i poolen och läsning i kylan på rummet. Det har varit en fin dag måste jag säga, förutom puckot som tog betalt för stolarna på stranden, riksmongo! Så här på kvällskvisten fick vi även sällskap av två greker (de bor vägg i vägg med sofia och martina) när vi satt utanför våra rum och tog det lite lugnt och lyssnade på musik. Ganska trevliga faktiskt, dock så var de nog lite äldre än oss, men det är alltid lite trevligt att få restips m.m.

Nu håller de andra på och gör hårspa, kände att mitt hår är fint som det är, orkar inte sitta med böjt huvud i en timme, får ju ont i nacken av den lilla stund det tar för frissören att skölja ur håret bara. Så en liten internet stund blev det då ett internetcafe låg vägg i vägg. fint de med faktiskt. Ofta så tänker man att nej jag ska inte sitta vid datorn när jag är på semester, det är slöseri med tid måste ju hinna med att göra allt annat man ska göra. Men det är bra skönt att sätta sig vid datorn en halvtimme och kolla runt lite. kanns inte som att det förstör min semester. Har ju dessutom en timme för mig sj
älv nu så då kan jag passa på att kolla upp lite vad jag och fia ska göra i thailand. måste hitta lite förslag till hotel i bankok tills när vi landar.

ledsen för textstilen kom emot någon knapp som gjorde att den blev kursiv eller vad det heter, fattar inte hur man ändrar tillbaka.. ( och det gick inte att trycka på I : ett där uppe. )

Foresten, Robin, ar lite osaker pa vilken robin? men over jul och nyar so befinner jag mig i thailand, koh samui over jul och koh pangang over nyar. Du kan ju skriva ett mail om du vill veta nogot. och typ svara pa om du ska vara i thailand do?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Men mina vänner ni kommer ju få betala för solstolarna hela resan :) 100 bath i thailand, dom små thaiierna :) hälsa alla och ha de kanon puss

2010-12-04 @ 12:37:49
URL: http://nicolelee.blogg.se/
Postat av: Sofia

Elin menade inte så. Mer att han tog VÄLDIGT högt pris. Vi vet också om att vi får betala för dom. Men inte så högt. Här handlar det om att pruta och få det så billigt som möjligt :) och vi brukar lyckas! Höhö!

2010-12-05 @ 04:21:08
Postat av: Lisa

Vi ar GRYMMA pa att pruta! tva klockor for typ 50 kr! :O

2010-12-06 @ 15:27:46

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0