I can count on you like four three two (BaliBaby)



.


.


.

.

.

.

.


.

.

Lite mer bilder från Monkey Forest i Ubud, samt lite bilder från bilresan till Lovina. och så slank det in en bild på mina skönaste dojjor. haha

Idag har vi passat på att försöka lära oss att surfa! Måste säga att det gick förvånansvärt bra! Innan vi började så trodde jag att jag knappt skulle kunna ställa mig upp på brädan, men efter en kort tid så var det mer en fråga om hurvida man stod kvar på brädan när man kommit upp på fötterna eller om man ramlade pladask i. Och i slutet så kom vi nog i alla fall upp på fötterna varje gång och kunde surfa med vågen, då var bara frågan om hur länge man klarade sig, hela vågen eller halva?! Sjukt roligt och jag kan lova att vi kommer göra det igen. Fick även lite fina bilder då Marty inte ville surfa utan tog lite foton. Men de kommer nog inte upp några bilder förens senare.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0