Music starts palyin' (BaliBaby)

I Kuta, har sagt att vi ska vara har nu resten av dagarna. Gora lite utflykter, lara oss att surfa och kanske ta tag i det har med att dricka om kvallarna. Vi borjar redan i morgon med att ta en surfing lektion. Marty kanner dock inte att det har med surfing lockar direkt so jag tror hon skulle passa pa att ta lite snygga bilder pa oss nar vi surfar pa vogorna, eller nar vi drunknar under dem, jag hoppas starkt pa den forsta!

Fick aven en odla i huvudet idag, eller rattare sagt nacken. Dumfan bestamde sig for att slappa taget om taket och falla rakt ner precis nar jag gor under, so den landar i min nacke och trasslar in sig i mitt har! men jag overlevde de ockso, trot eller ej. Nu ska vi softa en stund pa rummet innan vi sover, for i morgon ska vi upp och surfa klockan nio!

(jag vet att det blir hemskt  konstiga ord ibland, men det far helt enkelt vara so!)

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0