By the way (BaliBaby)

Igår var det utgång som gällde! as varmt och mycket dans. Spöregn när vi gick hem, men vi hade kul!

Idag blev det sovmorgon och sen lite shopping under dagen, poolhäng och klippning. Klippningen blev väl inte helt lyckad, men det var inte jag som klippte mig som tur var. och nu tänker jag definitivt inte klippa mig.
Efter kvällens måltid så gick vi runt och prutade och shoppade. jag och lisa köpte två klockor för cirka 50 kr. bra fint med en klockan för 25kr! Känner att detta gjorde min dag idag. gick sedan runt och prutade på varje likadan klockan för att se om vi kunde få ner priset till samma. gick dock inte lika bra, det närmaste vi kom var tio kr mer. men vad gör de, hade ju kul under processen och är ju alltid kul att veta att man gjort ett bra köp.

Nu ska vi snart gå och lägga oss, i morgon tror jag bestämt att det blir stranden och lite surf!

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0