Beating on me like a drum (BangkokBaby)

Bangkok var väl inte världens drömstad. men nu har jag i alla fall varit här. Vi har kollat in shoppingcentret MBK och marknaderna. Khao san road var inte riktigt som jag tänkt mig. Det är väldigt laidback och typ bara barer man kan softa i och dricka buckets, har inte hittat något ställe att dansa på. Jag hade mer tänkt mig att det skulle vara som Kuta, men kan även vara för att man kommer därifrån som man tycker att det är lite dåligt drag här, Så nu såhär efter två nätter här ska vi ta nattbussen till koh samui. Hoppas på att vädret bättrar sig så att vi kan ligga på en strand och softa, göra lite trevliga utflykter i solen och snorkla.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0