They wanna flex with us


. (bilden är tagen av Marty)
Det har varit dålig uppdatering här, men har jobbat som en tok de senaste veckorna och tiden då jag är ledig har jag passat på att avnjuta med vänner och inte framför datorn. Har även försökt ta tag i träningen igen och det är ju ganska tidskrävande.
.
Idag har jag också jobbat, så helgen har spenderats på ICA med Marty och Robban.  Har varit helt okej ändå för att vara jobb, men jag börjar längta rejält till November nu! Är lite trött på att jobba, men man får väl stå ut. Vädret är ju inte heller det roligaste. Hoppas på lite finare väder nu nästa vecka.
.
Nästa vecka blir en härlig vecka. Jobbar inte så mycket och Fia fyller år vilket gör att det blir väldigt mycket utgång och kvalitetstid med brudarna! Men nu, sista dagen i veckan ska jag iväg till Norvalla och kolla när Fia möter Nora.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0