Thank you

Förra veckan var fullbokad och vi han med två utgångar, massor med dans, skratt och trevligt umgänge. Jag hann även med att jobba lördag och söndag samt klippa bror och även pappa fick sig en gratis klippning.
Nu börjar en ny vecka och jag fortsätter på hårspåret och ska se till att färga håret på Carro ikväll när hon och bror kommer hit. Ska även ta fram grillen och göra lite god mat!
.
I morgon ska jag även ta tag i träningen, idag kändes helt enkelt för jobbigt!
Men nu ska jag fortsätta med att ta fram snabeldraken och blåsa bort dammråttorna på mitt rum.

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0