Forever young


.
Idag fyller Sofia 20år, GrattisGrattisGrattis!!!
.
Jag hoppas bara att vädret blir lite bättre så vi kan åka och spela minigolf!  Men annars blir det tårta, presentöppning och massa skratt och kort antar jag. Brukar lätt bli så när vi träffas, och det är ju inte helt fel det heller. :)
.
Såg Inception igår också. Hur bra var inte den filmen då! Älska. 
Den var faktiskt helt underbar!
.
Nu ska jag ta vara på förmiddagen när jag ändå är vaken. Vilket är Icas förtjänst som ringde och väckte mig. Enda sovmorgonen på hela veckan och Ica ringer och väcker en tio över åtta, Ironiskt.

Kommentarer
Postat av: Marty

Men åh! Jäkla ica!

2010-08-10 @ 11:10:57
URL: http://martinadanielsson.blogg,se

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0