All that I dreamed had been untrue


.
Noramarken är över. Har jobbat hela helgen och även tagit vara på tiden och umgåts med mina kära vänner. Utgång båda dagarna om man kan kalla att gå ut i Nora för utgång. Jag hade i alla fall kul. Som alltid, när jag har mina damer omkring mig.
.
Hann även med att gå en sväng på själva "noramarknaden" med mams. Fira kusin som fyllde år. Åka en karusell. Samt stå och kränga lite hamburgare och korv.
.
Nu så här lite senare på kvällen har kylan tagit över och jag och mams håller på och fryser ihjäl, så vi bestämde oss för att tända en brasa så att det blir lite varmt. Det har precis börjar bli lite varmt om man sitter relativt nära.
Dock så tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla på the last song.
Börjar nog blir lite sjuk också, jag antar att det inte var så jättebra att gå hem barfota i fredagsnatt. Men i morgon är jag ledig så det gör inget om jag är sjuk, då har jag bara en bra anledning till att ligga sängen hela dagen och glo på film/serier/tv.


Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0