WorkOut

Gud vad skönt det är att komma hem och sätta sig ner och andas lite efter ett träningspass, sitta och känna den underbara känslan av att man just sprungit 6km och kört igenom musklerna lite med ett styrkepass :)
Hela kroppen känns lättare och man får känslan av att man mår riktigt bra :) 
Så känner jag just nu och jag vet att det kommer kännas ännu bättre när jag ställer mig i duschen om en liten stund :) Tyvärr så vet jag även att det kommer kännas precis som vanligt när jag går till jobbet igen halv två, men det är väl därför man fortsätter att träna dag efter dag :)
Men nu duschen, laga lite mat tills linus kommer hem på luchen klockan ett och sen jobbet klockan två :)
Se upp alla tanter för idag ska Elin skära köttet :D ingen kassa för mig inte, hur skönt som helst !
Out

Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0