Valborg

Idag är det valborg, och jag är hemma själv. Är inte riktigt på humör för att umgås, så jag har ätit underbara Ben&Jerry glassen Chocolate Funde Brownie! Det måste vara den godaste glassen i hela världen! 
Jag har även tryckt i mig en halv påse ostbågar! Så nu har jag ont i magen!
Så ikväll när jag hade lite tid över tittade jag igenom mina nya kläder som jag inhandlade med Anne i onsdags + ett par till nyinhandlade klädesplagg.
Så nu blir det nya plagg + en ny start!
Här kommer några bilder på mina nya kläder!
mina underbart fina shorts som jag beställt från Nelly,
Söt sommarklänning från Nelly, btw Anne, den satt bra och var ganska söt på,
lite kort kanske, men det kommer nog att funka :)
klänning från cubus, mitt första klädesplagg därifrån. :)
Hittade även den här grymt snygga jackan som Anne sen fick mig att köpa,
i hopp om att den skulle se lika snygg ut på mig som den gjorde på henne ! :)
Sist men inte minst så har vi min otroligt fina nya löpartröja.
Hur snygg är inte den då? Jag älskar den nya nike tröjan! :)
Nu ska jag hoppa i sängen, för i morgon ska jag inventera, klockan 5 i morgon bitti. Jag ser inte fram emot  det!
Och jag vill även säga: Tack mina underbara vänner här i Falun för att ni finns för mig om jag vill prata! Det betyder mycket att ni finns där även om jag inte är så mycket för att prata!
Out



Kommentarer

Mamma, det är här under du ska skriva:

Här skriver du "Mamma":
TRYCK HÄR!!

E-postadress: (Onödigt, skit i detta)

URL/Bloggadress (Mamma, det har du inte. Gå bara vidare.

Och det är här du plitar ner dina ord.

Trackback
RSS 2.0